آموزش سرچ کنسول

ساخت وبلاگ

بپرهیزید: استعمال از خدمت پینگ آموزش سرچ کنسول بصورت چند دفعه در دقیقه برای ساخت‌و‌ساز این توهم که مطالب تارنما تازه می باشند.

نمونه: ایجاد ربات هایی برای بکارگیری خدمت پینگ جهت تظاهر به نو بودن لینکها

اجرا دهید: برای زمانی که مطالب وب لاگ منتشر میشود. آکادمی رایا پارس به یوزرها اعلام نمایید که مقاله جدیدی در وب سایت قرار داده گردیده است.

نمونه: فعال کردن قابلیت و امکان پیام رسانی برای مطالب و کامنت های تازه در بلاگ کمپانی.

اسپم های ارجاعی
بپرهیزید: از به کارگیری از وبسایت هایی که استفاده کننده what is seo غیر حقیقی برای وبسایت تولید می نمایند و معیار مراجعه مخاطبان را فراتر از حد حقیقی و واقعی آرم می‌دهند بپرهیزید.

نمونه: ساخت و ساز لینک و پیوند هایی که بصورت خود کار استفاده کننده را به سایتی که مد حیث ماست هدایت می نماید. مانند پاپ آپ هایی که هنگام کلیک روی لینک و پیوند ها گشوده می گردند.

ایفا دهید: محتوای لینک و پیوند را دیدنی خیس نمایید تا مخاطب بصورت حقیقی مایل به کلیک کردن روی آن باشد.

نمونه: بجای تایپ کردن متن تبلیغی: فروش کفش های دکتر معالج واتسون از عبارت فروش کفش های طبی استاندارد و یا این که فروش سبک های بی سابقه کفش، یا این که سبک های نو کفش های پزشک واتسون دهن شما‌را از تعجب گشوده خواهد گذاشت و جملاتی مانند اینها استعمال نمایید.

مزرعه پیوند
بپرهیزید: از تبدیل تارنما به یک مزرعه لینک و پیوند برای درآمدزایی بپرهیزید.

نمونه: دریافت کردن تبلیغات بیش ازحد برای وبسایت و تبدیل وبسایت به یک منبع درآمد از روش تبلیغ

اعمال دهید: به وب سایت های مرتبط تعداد یه خرده پیوند فرنگی دهید.

نمونه: یک وبسایت فروش مبلمان می‌تواند به یک وبسایت چینش داخلی لینک و پیوند دهد و برعکس

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 91 تاريخ : پنجشنبه 26 آبان 1401 ساعت: 15:22


فارغ از فوت وقت میرویم سراغ شغل با گوگل سرچ کنسول عزیز! در مرحله نخستین بایستی اینترنت‌وب سایت خویش را در‌این ابزار تصویب فرمائید. برای اجرا این عمل کافیست آغاز به اینترنت‌وبسایت سرچ کنسول رجوع نمایید.


درین برگه روی دکمه‌ی start now کلیک نمایید.
از شما مراد میگردد در حساب جیمیل خویش وارد گردید. اعتنا فرمائید که ایمیلی که با آن وارد می شوید تحت عنوان پست الکترونیک ادمین و مدیریت سرچ کنسول شناخته میگردد.

بعداز لاگین در اکانت گوگل خویش، وارد ورقه‌ی تصویب وب سایت می‌شویم. در‌این نصیب دو طریق برای نام نویسی وب سایت وجود دارااست که هرمورد را تحقیق میکنیم:


نحوه URL Prefix : درین شیوه بایستی هر پیشوند از دامنه یکبار مستقل تصویب خواهد شد.
شیوه Domain : درین شیوه با تصویب دامنه سوای پیشوند کلیه‌ی تحت دامنه‌ها و پیشوند‌ها قابل رصد می‌باشند.
برای ادراک خوب زمینه برای هر قسمت توضیحات بیشتر و پروسه عمل را ذکر کرده‌ایم.


شیوه نخستین – تصویب تارنما در سرچ کنسول با URL Prefix
درین طریق می بایست هر پیشوند تارنما که میخواهید درین ابزار تصویب خواهد شد را وارد فرمایید. به عنوان مثال ادمین وب سایت با نشانی‌های تحت در دسترس قرار میگیرد:

https://adminesite.com
https://adminesite.com
https://www.adminesite.com
http://www.adminesite.com
درین طریق می بایست هر یک از این پیشوند‌ها به طور مستقل در‌این ابزار تصویب شوند. مثلا در شرایطی که شما پیشوند http را تصویب نمائید به آمارهای این نشانی دسترسی مییابید.

 

آموزش سرچ کنسول

آکادمی رایا پارس

what is seo

دقت: برای پرهیز از خطاهایی مثل محتوای تکراری، می بایست آحاد پیشوند‌ها بر روی نشانی اساسی ریدایرکت شوند. به عنوان مثال در ادمین وبسایت می بایست هر ۳ پیشوند آسانسور روی پیشوند اساسی یعنی https://adminesite.com  ریدایرکت ۳۰۱ شوند.
در صورتیکه ریدایرکت‌ها را ایفا دادید کافیست نشانی اساسی را درین قسمت وارد فرمایید و روی continue کلیک نمائید.

پیرو یک‌سری شیوه احراز نام‌و‌نشان به شما معرفی می‌نماید. بایستی به یاری یکی‌از این طریق‌ها ثابت فرمائید که شما صاحب این اینترنت‌وبسایت می‌باشید. این شیوه‌ها تفاوت چندانی باهم ندارند کافی میباشد یک کدام از آن‌ها‌را گزینش فرمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول , آکادمی رایا پارس , what is seo, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 18:16


همانگونه که گفته شد، قسمت Coverage گزارش صفحاتی را به شما اکران میدهد که خلل ایندکس شدن دارا‌هستند، براین اساس این صفحه های در نتیجه ها جستجوی گوگل نماش داده نمی‌شوند و در غایت قدرت بالقوه شما برای جذب ترافیک بالا از میان می رود. و این فرمان در seo شما بسیار اساسی میباشد.

Coverage error
جعبه قرمز‌رنگ error پیوند هایی از سایت شمارا اکران میدهند که هنوز ایندکس نشده اند. دلایل ایندکس نشدن قادر است مختلف باشد، البته چیز که بسیار اصلی میباشد اعتنا صحیح به‌این نصیب و حل این غلط ها میباشد.

مجدد به تصویر بالا توجه نمائید. همان طور که می‌بینید درین تصویر به ترتیب از بالا به زیر مندرج، error سپس عدد ۹ و آن‌گاه ۳ issue. این گزارش یعنی چه؟

مضمون‌ این گزارش این میباشد که شما ۹ پیوند دارنده خطای عدم ایندکس دارید که نتایج از سه نوع نادرست میباشند.

درصورتی که درباره‌ی ایندکس شدن اطلاعی ندارید، می‌توانید نوشته‌ی‌علمی ایندکس چیست را رسیدگی فرمائید.


اشکال غلط های نصیب Coverage گوگل سرچ کنسول
نادرست های نصیب Coverage گوگل سرچ کنسول بر میشود به ارور هایی که منجر عدم ایندکس کاغذ میشوند. ارور هایی نتیجه ها از خطاهای ۴xx غلط های ۵xx خطاهای مرتبط با تگ index، اشتباه های مرتبط با robots.txt و…. این غلط ها را می توان به صورت تحت گروه بندی کرد.

Server error (5xx)
Redirect error
Submitted URL blocked by robots.txt
Submitted URL marked ‘noindex’
Submitted URL seems to be a Soft 404
Submitted URL retus unauthorized request (401)
Submitted URL not found (404)
Submitted URL has crawl issue
برای استحصال داده ها بیشتر نوشته‌علمی ابزار Coverage در سرچ کنسول تحقیق گردد.

ادامه داراست …

 

آموزش سرچ کنسول

آکادمی رایا پارس

what is seo

سوال های متداول:

به کار گیری از گوگل سرچ کنسول ضروری میباشد؟
هم آری و هم نه. برای اکران داده شدن صفحه ها شما در لیست حاصل گوگل، ابزار سرچ کنسول الزامی وجود ندارد. ولی همان طور که گفته شد، در واقع گوگل سرچ کنسول خیر فقط میتواند به شما در تشخیص هرگونه خلل فنی در بهینه سازی یاری دهد، بلکه دوستداشتنی‌ ترین صفحه ها وبسایت شمارا در گوگل به شما نشانه می‌ دهد. براین اساس سرچ کنسول به صورت کلی به شما یاری می‌نماید تا بتوانید ترافیک ارگانیک خویش را با یک اپلیکیشن صحیح ارتقاء دهید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, آکادمی رایا پارس, what is seo, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 101 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 17:23

در سال 2010، گوگل اظهار کرد سرعت برگه در الگوریتم درجه بندی آن نظر گردیده‌است. وبسایت‌هایی با بار گذاری سریع بوسیله موتورهای کاوش و همینطور بوسیله یوزرها ترجیح داده می شوند.  آموزش سرچ کنسول چنانچه لود بیش تر از 3 ثانیه ارتفاع بکشد، 40 درصد از مشتریان یک شیت را شکاف می نمایند؛ سرعت تارنما بایستی برای هر وبمستر یک حق تقدم باشد. برخی از کارداران رایج که باعث به لود زیر صفحه های می شوند عبارتند از:

تصاویر با صرفه نشده، تصاویر بلندمرتبه آکادمی رایا پارس مجال بار گذاری کاغذ را ارتقا خواهند اعطا کرد.
مجال زیاد جواب سرور
افزونه‌های بسیار زیاد
عدم فشرده‌سازی HTTP
و...
بهینه سازی فعالیتی وجود ندارد که صرفا یکبار آن را ایفا دادید به پایان برسد. شما بایستی محتوای خویش را بروز نگه دارید، به صورت منظم محتوای نو ساخت فرمائید. در صورتی بر روی درجه بندی و بروزرسانی‌های خویش رسیدگی نکنید، what is seo حاذق به نگهداری درجه خویش نخواهید بود. بدین ترتیب seo یک شغل غامض و نیازمند فعالیت مداوم میباشد. شما می بایست علم خویش را آپدیت نگه دارید تا جايگاه‌بندی سایت خویش را مراقبت فرمایید.

آموزش سرچ کنسول...
ما را در سایت آموزش سرچ کنسول دنبال می کنید

برچسب : آموزش سرچ کنسول, نویسنده : mohammadsrc consolesearchtutorial بازدید : 60 تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1401 ساعت: 16:42